Teatr Muzyczny CAPITOL poszukuje Specjalisty ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy:

Wrocław

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za obsługę widzów, przyjmowanie rezerwacji, sprzedaż biletów i gadżetów w kasie Teatru i sklepiku teatralnym a także pozyskiwanie klientów indywidualnych i zbiorowych, realizację planów sprzedażowych oraz udział w planowaniu i realizacji strategii sprzedaży.

Sposób zatrudnienia:

Umowa na zastępstwo w wymiarze 1 etat.
Praca na podstawie grafiku, także wieczorami i w weekendy.

Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie: średnie lub wyższe,
  • minimum rok stażu na podobnym stanowisku,
  • obowiązkowość, punktualność, sumienność, dokładność.

Mile widziane:

  • dyspozycyjność
  • znajomość języka angielskiego,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • doświadczenie w dziale sprzedaży,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
  • kreatywność,
  • odporność na stres.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
Teatr Muzyczny Capitol, ul. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław
lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 17.04.2018 r.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922."

 Website Security Test

Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności.